Cable Crossover

Dit is een zeer goede oefening bij het ontwikkelen van je borstspieren en ook een goede manier om een borst work-out af te sluiten. Je bewerkt diverse gebieden van je borst door de stand van je bovenlichaam aan te passen.

Cable Crossover Stap 1:

Ga met je voeten een stuk voor elkaar staan met je rug naar het toestel. Neem een licht gewicht, pak de hendels en buig je middel naar voren, laat je armen opzij en buig je ellebogen licht. Zoals te zien is op de eerste afbeelding.

Cable Crossover Stap 2:

Adem in, trek je buikspieren aan en beweeg je armen naar voren richting je borst. Je polsen, ellebogen en schouders bewegen mee in dezelfde lijn tot je handen elkaar in het midden raken. Hou even vast en druk je borst samen. Terwijl je langzaam uitademt laat je je armen gecontroleerd teruggaan naar de beginpositie en rek je borst uit. Je schouders zijn ontspannen en je rug is recht.

Niveau: Gevorderd
Spiergroepen: Pectoralis, Triceps Brachii, Deltoids

cable crossover

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten