Cable Seated Low Row

Dit is een heel goede oefening voor de rug die ook de bovenrug effectief isoleert als je je schouderbladen intrekt tijdens de beweging. Het bijzondere deel van de oefening rekt de rugspieren uit.

Cable Seated Low Row Stap 1:

Ga op de bank zitten met je gezicht naar het toestel, zet je voeten op de platform, je knieën licht gebogen en rek je uit naar voren maar je schouders blijven iets ingetrokken en pak de handvatten beet.

Cable Seated Low Row Stap 2:

Trek je ellebogen naar achteren naar de zijkant van je bovenlichaam, de handvatten moeten bij je navel komen. Hou deze positie even vast en laat dan de hendels zich weer gecontroleerd terugtrekken naar de startpositie. Je armen strekken zich, je rug beweegt een beetje naar voren en je knieën zijn iets gebogen. Herhaal zo vaak je wilt.

Niveau: Beginner
Spiergroepen: Trapezius, Latissimus Dorsi, Pectoralis

cable seated low row

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten